Creds

Hejsan godingar! Igår hade jag ganska så lagom jättebråttom; efter jobbet så åkte jag hem och packade lite snabbt sen vidare mot stallet, red Nordman på gärdet barbacka och det gick väl sådär för de började skymma och han ser ju lite dåligt så han kunde inte riktigt fokusera. 
Vid 7 så var jag i alla fall klar och på väg hem till Simon! Det var därför jag hade bråttom, ville komma hem till Simon och kunna umgås med honom innan det är dag att sova vid 22-23. Vi hann faktiskt duscha, äta kvällsmat och kolla på film hihi, sen tvärslocknade jag strax innan 23. 

Idag gick jag upp kl5(!!!!) och var på väg till jobbet vid kvart i 6. Dagen gick faktiskt rätt fort då och åkte till stallet direkt efter, idag tyckte jag att Nordis inte behövde mer än en promenad på 30min. Han har faktiskt gått ner i vikt nu, när vi vägde han på ATG i somras så vägde han 515kg som är lite för mycket då han borde väga runt 450 hehe... Vi har inte vägt honom sen dess men de är flera som sagt att han ser slankare ut och när jag tänker efter så gör han faktiskt det och nu när jag rider barbacka känner jag faktiskt hans ryggrad! Min fina, glada, älskade, bästa ponny❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback