Excited

Just nu sitter jag och kollar på film, skulle egentligen behöva plugga men det är jag alldeles för lat för.. Sitter faktiskt och funderar på när mina paket ska komma, jag har beställt grejer från nelly.com, sheinside.com och gomdajuveler.se! Jag kan nog lägga upp lite bilder när allt kommit och jag bestämt mig för vad jag ska behålla. Vill ha de nuuuu.. 

Imorn är det torsdag och förmodligen så hinner jag nog inte uppdatera något, för jag praktiserar ju mellan 06.45-16.00 och så ska jag till stallet. Jag vet ännu inte om jag ska rida imorn eller om Nordis ska få vila, men det märker jag väl imorn vad jag känner för. Imorn kommer Simon till mig och då ska vi mysa hihi! På fredag har jag halvdag så vi lär talas vid då, PUSS❤

Idag bokade jag och fyra kompisar studentkryssning den 18februari! "BARA" 124 DAGAR KVAR!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback