Godmorgon

Jag har inte gjort så mycket sen i onsdags, i torsdags var jag först i skolan och sen stallet och fixade men Nordis fick vila, därefter kom Simon till mig!

I fredags var jag i skolan 8.20-11.00 och sen åkte jag hem och väckte min älskling. Vi åt frukost/brunch och kollade på bigbang theory, efter några avsnitt så somnade vi såklart! En dryg timme senare vaknade vi och då var klockan 4 så det var bara att pallra sig iväg till stallet, skrittade ner till vattnet med Matilda och det var jättemysigt i höstsolen! Jag och Simon kom hem vid 6-7 och då blev det tacos NOMNOM! Sen resten av kvällen gjorde vi inget speciellt och det var så himla skönt.
Världens bästa pojkvän! 

Igår (lördag) så vaknade jag vid 11, Simon är lagom seg på mornarna så han vaknade inte till förrän typ 12, så jag låg kvar en stund och kollade på tv och sen tvingade jag upp hon så vi kunde äta frukost. Vi blev rätt sega efter det så vi kom inte iväg till stallet förrän kl3, sen mockade vi, fixade maten och sen red jag Nordis på gärdet och konditionsträna! Vi kom hem vid 6-7 som föregående kväll och då blev det fläskotlett, potatis och grädd sås, mmm namnam.. På kvällen drog vi ut och gled i 240in, träffade lite vänner och tjatade lite med fyllon, sen bar det av hem igen!



Just nu ligger jag och Simon i sängen och morgonmyser hihi, vi ska snart gå upp och äta frukost så att vi nån gång kommer iväg till stallet. Vi hörs väl senare, eller åtminstonde snart godingar! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback