GTA5

Hej på er! Ja som sagt tappade mig själv, eller ja i alla fall blogglusten på vägen, och det är fortfarande av samma anledning. Haha men ja, ska väl dra en snabb update! 

Hela förra veckan har jag både varit i skolan och stallet, och tyvärr hände en väldigt hemsk sak som nog alla vet om.. I fredags åkte jag och Simon hem till honom och hade filmkväll, åt tacos och grejer! Sen i lördags var vi ute och sladdade och jag tog en titt förbi hos Rickard som hade fest, träffade bland annat Tova med flera. I söndags var jag och Simon på stan, jag köpte ett par byxor och Simon köpte en jacka och sen lunch på Subway! Senare åkte vi till min syster på fika med pappa och faster, sen bar det av till stallet. Både då, igår (måndag) och idag så har jag ridit ut i mörkret och min pålle var så duktig, trodde han skulle hata pannlampan men han verkade uppskatta den! Älskade ponny❤ var även hos tandläkaren i måndags och fixade min 2mm breda glugg, blev rätt nöjd!

Just nu är jag hemma hos min favoritpojke i hjortkvarn och han spelar GTA5.. Ganska kul att titta på ändå och samtidigt försöker jag skriva det här och kolla på the big bang theory, jag och Simon har väl halvt börjat älska det haha! Och ja, det var min "snabba update", här kommer bildbomben pusspuss! 























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback