Nordman -91

Det blev inga bra hopp-bilder då min systemkamera inte kunde fokusera när det började skymma, men de här bilderna duger jättebra tycker jag! Sabine hade fler bilder på sin iphone också som jag kanske får sen, men så bestämde vi att hon ska följa med mig i helgen eller nästa vecka och fota mig igen när det är ljusare ute. Och så skulle jag följa med nån dag till hennes stall och ta kort när hon rider, det ska bli kul! Jag vet att jag har korta läder på bilderna men det var endast för att jag skulle hoppa och så blev jag automatiskt framåtlutad.. Men jag är ändå nöjd med dagens ridpass, Nordis tyckte det var jättekul att få hoppa igen och det blev några glada bocksprång och skeningar hihi! Bästa ponnyn

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"Åhh det kliar" hihi..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback