Remember me?

Åh hej, minns ni mig? Hihi.
Förlåt för den dåliga uppdateringen under helgen! Men jag har varit helt slut efter praktiken och är så otroligt skoltrött så har inte ens orkat tänka på att skriva. Men slutade i alla fall lite tidigare i torsdags och lunch i fredags så det var jätteskönt! Åkte hem och mös med Simon en stund innan vi åkte till stallet i fredags, var helt kaputt i kroppen efter en hel arbetsvecka. Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde när jag red men tror jag red på gärdet eller ner till sjön i skritt och trav, eller det kanske var igår.. Aja, på kvällen sen så låg vi och bara tog det lugnt och mös lite mer, sen tog jag en dusch och runt 12 drog vi ut en sväng och kollade läget i staden.

Igår var vi i stallet och som sagt så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde när jag red haha.. Efter det så drog vi hem till mig igen och funderade på vad vi skulle göra, det slutade i alla fall med att Simon drog ut med sina kompisar och jag blev kvar hemma och drack öl och lockade håret, ingen bra kombination haha.. Sen vid 12 kom Tommy och hämtade mig och jag var lagom knök då när vi rullade mot Fjugesta för fest!

Just nu ligger jag naken och nyvaken med en vacker sovande Simon bredvid mig, jag vet att det är honom jag älskar. Ska försöka väcka sleeping beauty nu och sen göra frukost på sängen åt honom.

 
 
 
Gårdagens look!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback