Sunday

Just nu ligger jag nyduschad i sängen och borde egentligen sova, för imorn och två veckor framåt har jag praktik! Jag jobbar mellan 6.45-16.00, efter det ska jag till stallet också så jag kommer vara hemma typ 7-8 varje dag vilket betyder att jag kommer vara lagom trött dessa veckor. Men vecka 44 sen har jag höstlov (mitt sista höstlov också) och då ska jag sova uuuut! 

Simon lämnade mig vid halv 10 och jag saknar honom redan, det blir så tomt när man varit med varandra hela tiden i 4 dagar.. Idag vaknade vi vid halv 1 och idag har vi varit i stallet, då jag mockade, fixade mat, provade lite nya grejor som jag fått av mamma som dels var från ullared och andra saker hon hade överblivet, sen red jag ut i skogen och travade mycket och länge så det blev en liten konditionsträning idag med, sen när vi kom tillbaka så friserade jag honom lite. Vid 7 åkte vi hem och vi har bara legat i sängen, kollat på tv, pratat och hållt om varandra hihi, jag älskar honom så himla mycket!! Min finaste och underbaraste pojke, du är världens bästa❤ ~Godnatt alla fina människor därute!

Ett gammalt träns mamma hade sparat som nu jag fått och det passade Nordman perfekt! Ska bara köpa ett annat bett i guld så det matchar hihi. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback