Svettisch

Halloj! Färgar just nu mina ögonbryn och man är ju alltid så snygg då, så ska strax hoppa in i duschen! 

Idag slutade jag kl12 så det var skönt, jag och Tova drog till stallet och vi båda red fina Nordman. Han var så duktig och han blev riktigt svettig hihi. Efter stallet köpte vi lite mcd sen vidare hem till Tova och kollade på hennes fina hästar och fölet, såååå söt!! Och på tal om hemma hos Tova, jag är något otroligt avundsjuk på hur hon bor.. Hennes familj bor på en gård, med stall och hagar, och Tova bor dessutom i ett eget hus och det är så himla fint! Vill också bo så.. Berättade det för min mamma och att jag skulle vilja bo där, då sa hon att jag får gärna flytta dit..?! Schysst morsa. 

Imorn blir det lång dag, 8.20-15.30.. Så ska nog hoppa in i duschen nu innan det blir för sent, pussen❤





Hej, jag vill tipsa om en tjej som heter Sandra som sätter in löshår (då är det både microringar och keratinvax). Hår inklusive insättning kostar; 100-125 slingor = 2500 kronor och 126-200 slingor = 2800 kronor.

Hon är utbildad och jätteduktig. Här är hennes blogg: http://sandrasillah.blogg.se/2013/october/that-extra-inch.html#comment

2013-10-10 | 11:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback