Water is sweet but blood is thicker

Hej på er! Igår åkte jag inte till praktiken för att jag dels knappt hade sovit något och jag hade en sådan huvudvärk, smärta i hela kroppen och var döförkyld.. Så jag stannade hemma och vilade, lyckades sova någon timme hit eller dit. Åkte till stallet vid 3, jag mockade och gjorde maten, orkade verkligen inte rida och kände att jag började bli hängig och få feber! Efter stallet åkte jag till Simon för vi firade 4 månader igår, Simon får mig alltid att må bättre inombords och jag lyckas alltid sova som en gud när han ligger bredvid❤ 
 
Idag vaknade jag vid halv 11 ca, låg och kollade lite på ipaden och väntade på att Simon skulle vakna någon gång men ja, det slutade med att jag fick väcka honom i alla fall. Jag mådde verkligen mycket bättre idag efter alla tabletter och mys med Simon, och nu är jag nästan som en ny människa! Snart ska jag åka hem och hämta systemkameran plus byta om och sen möta upp Sabine, för att hon ska med mig till stallet och fota mig när jag rider! Jag tänkte rida lite på gärdet och sen hoppa några terränghinder, vi får se hur det går med Nordis som faktiskt är tävlad i terränghoppning. Ni får se bilder sen, förhoppningsvis blir det nog några bra! Pussis
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback