Goodnight

Tänkte skriva ett godnatt-inlägg men det blir ett mitt-i-natten-inlägg istället huhu. 
Jag åkte till stallet förut vid typ 5, brukar normalt vara klar på typ 2 timmar men idag gick inget som planerat så va hemma halv 9.. Helt slut som vanligt och inte hinner man sätta sig vid datorn eller tv:n och ta det lugnt innan det är dags att lägga sig. Det är rätt surt. För övrigt har jag bara längtat efter mina grejer som jag beställde förra veckan och saknat min älskling som lämnade mig imorse :( Imorn ska jag till skolan, börjar 12.30 och har bara 2 lektioner! Jag ska försöka orka gå upp tidigt och åka till stallet innan, men ja, vi får se hur det blir med det haha. Godnatt 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback