Lalala

Hej igen! Tänkte bara uppdatera er lite sen jag skrev ett inlägg senast, när det nu var.. 
~ Jag färgade håret svart igen i Maj. Ärligt talat så orkade jag inte färga håret minst 1 gång i veckan för att behålla den starka röda färgen och lystret, men ännu ärligare så saknar jag det röda håret.. Det var ju så galet snyggt!
 
~ Jag har kvar min lilla V70. Nya lyktor och blinkers sitter på + XC-grillen! Men tyvärr så tänker jag sälja den, tröttnat på den och så tror jag den "tröttnat till" lite också haha.. 
 
~ Jag och Jimmy är inte tillsammans längre. I för sig gjorde vi slut i Mars men ändå haha. Nu är jag tillsammans med Simon Jakowlev, och vi blev tillsammans den 22 Juni hihi! Bästa Simon<3
 
~ Jag är fodervärd på en stor ponny/liten häst! Han heter Nordman och är 21 år, men han är lika pigg och frisk som en 12-åring (nån förslitning finns). Jag började ta hand om honom i Maj, han har varit halt under sommaren av 3 olika orsaker vid 3 olika tidpunkter men nu är han frisk och är under igångsättning för tredje gången! Jag blev fodervärd nu i September, och ramlade av honom igår för första gången haha! Han var visst lagom mörkrädd hihi.
 
~ Jag har börjat göra egna nagelförlängningar (gelénaglar med tippar). Jag har gjort på mig själv 2 gånger och det blir faktiskt riktigt bra, förutom att det blir lite bubblor men det syns knappt! 
 
~ Jag har tatuerat mig! Stjärnan på fossingen känner ni nog till, sen har jag en tatuering på revbenen där det står "Mom, Dad, Sis" och en på handleden där det står "Faith" och "Hope" inflätade i varann. Tyvärr ser den förjävlig ut  även om jag fyllt i och fixat den en gång redan.. Ska gå till en annan snubbe som jag känner som är duktig men dyrare och fixa den. Sen har jag 2 tatueringar planerade, bara pengar som saknas! 
 
~ Min iPhone är tillbaka! Kommer inte ihåg när jag fick tillbaka den, men jag tror det var i samma veva som jag blev svarthårig!
 
~ Jag går nu sista året på Tullängsskolan i Örebro, med inriktning på personbilsteknik! Under sommaren har jag jobbat på Engströms och kört vältare, hamnade på god fot där så nu ska jag praktisera i deras verkstad under det här året och efter min student talas det om jobb! 
 
Finns säkert mycket mer men det kommer jag inte på nu, kanske kommer senare! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback