Lost

Jag tror jag tappade bort mig själv efter vägen... Det var ett tag sen jag uppdaterade och varför vet jag inte, har väl haft mycket att göra. De är lite tufft i skolan faktiskt, sen har jag ju stallet varje dag så det blir tajt. 

Hela veckan har jag försökt att ta det lugnt och göra klart allt i skolan så det inte hamnar på en hög.. Men så har det väl halvt blivit ändå. Det är i för sig bara 2 saker, den ena ska vara klar på tisdag och den andra vet jag inte.. Var ledig i onsdags och då sov jag och Simon ut ordentligt, sen åkte vi till lager157 och jag hittade en tröja och ett par jeans och sen så bjöd han på pacos på marieberg! I fredags var jag på krogen med Emelie och det var verkligen jättekul och speciellt att få träffa min pingla igen! Sen mot slutet vart vi båda lagom fulla och det blev spytävling på vägen hem haha.. Igår (lördag) så bjöd min älskling mig på bio och vi såg på "White House Down", det var verkligen asbra! Rekommenderar den starkt!! 

Snart är det dags för mig att dra till stallet, Simon ligger och sover just nu/kollar film och det ska han få fortsätta med, efter stallet ska jag plugga! Jag ska försöka uppdatera så snart igen men än så länge kan det vara lite tufft! Tjingeling

Hade skolfoto i tisdags, jag blev inte så nöjd men det blev nog bra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback