One more round

Hej på er! Det blev inte så lång dag i skolan idag, hade ingen engelska så slutade halv 4 och då åkte jag direkt till stallet. Jag mockade, gjorde mat och red ut en liten sväng på fina pållen! Precis när jag kom tillbaka från ridturen så skulle Peter rida, han red i alla 3 gångarter utan problem och han var faktiskt ritkigt duktig! Lagom underhållande att titta på, det bästa var hans kommentarer under ridlektionen: Får ju ont i pungen! Nu ska vi gå här! Måste ju se vart han går, jag litar inte på att han gör det! 
 
Idag har varit en bra dag, det känner jag i hela kroppen och jag har varit på bra humör med! Nu har jag precis ätit och tagit på mig mys-utstyrseln, alldeles strax ska jag åka tillbaka till stallet för att kvällsfodra! Pussen
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback