Oupps..

Är ni förvånade? Alltså över att jag inte uppdaterat nåt sen i fredags, det är i alla fall inte jag haha. Blir nästan arg på mig själv, nu får jag skärpa mig!!
 
Fredags: ingen idrott, tog en skrittur ut på min ponny istället! sen åkte jag hem, duschade och fixade mig lite, skulle dragit till krogen för att min kompis Emelie fyllde 18 några dagar innan men det blev inte av för mig att åka dit och Simon kom till mig istället hihi. 
Lördags: min faster, kusin och gammel mormor och morfar kom på besök och åt smörgåstårta hos oss, sen drog jag och Simon till stallet men red inte Nordman för han skulle vila! Sen på kvällen gjorde vi inget speciellt, kollade på film och mös, ser drog vi ut en sväng och träffa Michelle och Oskar, sen dejt på donken. 
Söndags: så vaknade vi, åkte till stallet och sen vidare mot hjortkvarn! Oskar skulle hjälpa mig att laga min spoiler, spackla, slipa och lacka, och det blev riktigt bra. I för sig var det jag som lackade då men tror knappast det kunde bli bättre! Jag är i alla fall jättenöjd! Senare på kvällen så duschade jag och älskling, sen sov jag där<3
 
Idag så försov jag mig (hehe), kom till solan vid halv12, men hade lite tur för vi börjar numera 9.20 istället för 8.20 så jag blev inte så sen. Hade fordon hela dagen men vi mekade inget, istället har vi fått 1cm tjockt häfte med frågor att svara på :):):):):) Slutade halv4, så drog direkt till stallet och mockade, gjorde mat och gjorde iordning Norre för en ridtur. Red timmer-rundan, den tar ca 50 min att skritta, men jag red i alla 3 gångarter för första gången på 4 månader! Snacka om glad ponny och det blev några skutt hit och dit, lika glada var vi båda 2 när vi kom tillbaka. Älskade ponny<3
Åkte från stallet ca halv 8 så nu är jag hos simon och vi ska strax äta, sen ska vi köra rally till kävesta och köpa godis, godissug 3000! Sen blir det nog mys till film, imorn har jag sovmorgon till halv1 så det är skönt och kommer nog inte kunna försova mig haha! Godnattpuss!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback