Bad boys make good girls fall in love

Hejsan! Ledsen för den dåliga uppdateringen i veckan, jag har mestadels befunnit mig i skolan, stallet och sen pluggat på det. Jag har hållt igång med mina övningar varje kväll men bytt ut plankan för att jag får så ont i svanken och jag gör 2 andra övningar istället som ska bygga upp muskler i magen och ländryggen! Får hoppas det hjälper och att jag får se resultat, annars kommer jag gå till nån ryggdoktor haha. 
 
Imorn kommer min älskling till mig igen efter många dagar och ska låsa in honom så att han aldrig lämnar mig igen, har saknat och längtat ihjälp mig efter honom!! Får se vad vi hittar på för kul men mycket uppdatering blir det nog inte. Kommer bli firad på lördag av en liten del av familjen i alla fall eftersom jag fyllde år i tisdags hihi. Tjingeling!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback