Be you

Hejsan! Igår fick jag äntligen träffa min kärlek igen och det har varit såå mysigt, igår så var vi en sväng på stan och sen marieberg för Simon ville hitta den perfekta presenten till mig men vi hittade inget.. Men jag köpte i alla fall ricinolja och silica till mig, jag började direkt med det när vi kom hem. Efter marieberg åkte vi till fjugesta och köpte bil, Simons första fyrhjulsdrivna bil och den går som faan, Audi A6 Quatro! Sen efter duschen så la vi oss och mös till film med godis och cola hehe. 

Idag så vaknade vi vid 11 och kl12 så var vi i stallet, jag red en sväng ner till vattnet och efter så fotade Simon mig och Nordis. Jag tänkte "jaa jag sätter mig baklänges och lägger mig på mage och så tar Simon kort, de blir skitbra!", Nordis stod still en liten stund men sen började han gå iväg och hur äckligt var inte det, tyckte både han och jag, så han började trava och sparka bakut och jag flög av haha!! Fast jag landade på fötter och fångade honom samtidigt så ingen av oss far illa. 
Nu vet jag inte vad jag och älskling ska hitta på, vi ska strax äta i alla fall och sen kanske vi drar ut och glider i Audin! Pussen

Precis innan han travade iväg haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback