Can't be tamed

Nu är jag installerad hemma hos pappa och mättade magen nyss med spaghetti och köttfärssås a la pappi! 
Den här veckan har gått sjukt fort, det är liksom redan torsdag?! Den är veckan har varit bra också, har varit på så himla bra humör varje dag, förutom igår kväll när jag fick lite ångest och konstig känsla i magen.. Men det gick över ganska fort!
Imorn så har jag prov på morgonen, wiie, men efter det så ska jag få serva min bil och byta bromsbelägg ÄNTLIGEN! Bromsarna har skrapat i evigheter.. Efter skolan ska jag först till stallet och mysa med älsklingshästen, sen ska jag hem och göra efterrätt och efter det ska jag färga håret! Har fått ganska så jätteful utväxt, färgade håret sist 30 januari och det är ju knappt en månad sen, hehe det känns som att det var 2 veckor sen.. Det brukar dröja kanske 1,5 månad för mig innan jag fått 1cm utväxt och kanske 2 månader innan jag känner mig tvungen att färga, och nu måste jag färga det efter 1 månad så antar att hårkontroll-tabletterna och/eller ricinoljan funkar! Bilder på resultat får ni i helgen. Jag har fått sjukt starka naglar i alla fall!
Nu ska jag läsa på lite inför provet, pusshääj
 
Saknar studentkryssningen! Jag och mina kompisar ska boka reunion-kryssningen snart också!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback