Dag 14 ~ Hur jag är som person.

Haha den bästa att ha på min födelsedag! 
 
Jag är väldigt blyg mot människor jag inte känner, men när jag väl fått kontakt med någon och börjar slappna av lite så kan jag babbla på utav bara fan! Dels för att jag är nervös, att jag finner att vi har något gemensamt eller att hen är intressant eller pratar om tex sina problem så har jag väldigt lätt för att öppna mig. Jag tar emot alla med öppna armar! Jag är också ganska modig, väldigt glad och ler mycket, vill ofta försöka hjälpa andra och är målinriktad, även fast jag är lite lat och kanske behöver en knuff och pepp. I skolan och klassen så är jag oftast ganska kaxig, kanske bossar lite, mest för att bevisa att jag är bidrottningen eftersom jag är enda tjejen i klassen och för att killar lätt skojar, diskriminerar och trackar ner på mig som ensam tjej på fordonslinjen. Men ändå vill jag vara omtyckt och att folk på skolan ska veta vem jag är, typ ökänd, som jag tror jag faktiskt är. Bland nära och bästa vänner är jag hur avslappnad som helst och är öppen som en öppen bok, då släpper jag liksom loss på mina åsikter och låter min galna sida gå lös! Jag backar upp alla mina vänner för rätt orsak och jag tillåter ingen tracka ner på någon eller bli trackad på. Jag fick höra på thailands-resan att jag är lite pryd och "fin i kanten" när jag sa att jag tyckte det var obehagligt när en kille masserade mig haha, men tror faktisktdet stämmer lite. 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback