Dag 19 ~ Vad jag vill med min framtid.

Jag vet exakt hur jag vill att min framtid ska bli! 
När jag slutat skolan och tagit examen som personbilsmekaniker så ska jag söka jobb på massa olika ställen, tex som maskinförare, affärer, stall osv men inte som bilmekaniker. Skolan jag går på nu har sabbat mitt intresse för bilar så kommer inte vilja jobba med det varje dag. 
Jag vill flytta hemifrån så fort jag har fast jobb och stabil lön, helst vill jag bo med Simon i ett litet hus ute på vischan men ändå nära stan. Jag kommer säkert ha kanske katt eller/och hund, men helst vill jag ha en liten lada på bakgården och hagar som jag ska kunna ha några hästar i! Men alla djur kanske kommer in i bilden lite senare. Sen vid 25-30års-åldern vill jag fortfarande helst bo i hus med gård, påbörjat utökning av familjen, jobba med djur helst och förhoppningsvis så är jag fortfarande tillsammans med Simon. <3

Jag kommer alltid vilja bo i hus med gård och ha hästar, katter och hundar osv runt omkring mig. Alltid bott i lägenhet och så mycket som jag älskar djur och trivs ute på landet så flyttar jag lätt ut på vischan! Och skulle lätt kunna börja jobba i stall eller liknande. 

Min fina fina Nordman <3 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback