Fight to Deserve

Det gick väl rätt okej på rättegången igår, men vi får reda på mer när domen kommer om 14 dagar.. Det blev aldrig av att jag provade studentmössa efter rättegången så åkte till marieberg istället haha, jag hittade lite välbehöliga saker och köpte 2 sena födelsedagspresenter åt älskling! På kvällen när jag och Marcus äntligen kommit till hjortkvarn i snöstormen (tog nästan 2 timmar från stan) så fanns det tacos färdigt och det satt som en smäck i magen. Idag vaknade vi typ 1 och var lagom trötta, jag skulle kunna sova hela helgen! 
Jag och Simon hade tänkt att gå på bio idag men vi vaknade så sent så vi kunde inte reservera, får se om vi åker till stan överhuvudtaget nu. Ganska segt inlägg jag vet men är helt slut, ska snart köra mitt lilla träningspass i alla fall. 
 
 
 


Rättegång?:o

Svar: Ja lång historia haha
Ronja Blomqvist

2014-02-02 | 14:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback