För hon var bäst men kommer aldrig mer tillbaks

Hejsan! Jag fick en fråga angående rättegången som ägde rum i fredags, den handlade om misshandel och stöld som jag och två tjejkompisar blev utsatta för under halloween-helgen. Sen har jag nog inget mer att säga om de, jag bara hoppas han blir dömd och får fängelse! 
 
Under gårdagen så var jag och Simon hos min syster och firade hennes sambo, sen en sväng i stallet och på kvällen blev det bio! Vi tittade på hundraåringen och hur jävla bra är den inte?! Jag skulle lätt kunna se den igen! 
Idag så åkte min babe hem runt 10 för att han måste jobba (buhu), så jag åkte till skolan då och runt 4 så var det dags för stallet. Red ut med Anna och hennes jättepigga häst ner till vattnet, väldigt mysigt i vårvintervädret! Just nu håller jag på och packar, ska röra mig till mamma imorn och som vanligt är det som att flytta haha. Jag ska försöka hinna med och plugga också, har prov imorn, på onsdag och torsdag plus alla inlämningsuppgifter från engelskan.. Fast jag har bara 2 kvar så det är inte mycket! 
Men imorn så är det ingen vanlig dag, för då är det min födelsedag! Fyller 19 bast, egentligen ganska så jättetråkigt att bara bli äldre haha, längtar bara tills jag fyller 20år sen får jag gärna stanna där ett tag hihi. Puss!
 
 
 
Bjuder på halvsuddiga bilder på min tjockis!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback