Fredag

ÄNTLIGEN HELG! Min fredag var väldigt bra, ingenting krånglade när jag och Pontus servade bilen och böt bromsbelägg och efter kände jag direkt vilken skillnad det gör att göra service, det är fan sjukt haha. Efter det så drog jag, Fredde och Pontus och åt på sibylla, det var så himla längesen och fortfarande lika gott!
Efter det drog jag direkt till stallet och mockade och fixade maten osv, sen när jag tog in Nordis så hade han största lerinpackningen.. Hatar vår/höstvädret för det är så himla blött och lerigt i hagarna då. Anyway, jag hade tänkt att rida Nordis en tur i skogen men Louise och Amanda skulle hoppa så jag var med och hoppade istället! Det är så himla kul att hoppa på Nordis för att han blir så himla glad och taggad för han tycker det är jättekul och han är så himla duktig på att hoppa med, beundrar min lilla älsklingshäst! Han försökte bocka av mig 2 gånger också, men jag är ganska bra på att sitta kvar så båda gångerna landade jag på halsen och sen klamrade jag mig fast där haha. 
Efter stallet så hämtade jag Simon på stan och sen åkte vi hem till mig, vi åt asgod mat och sen färgade jag mitt hår och under verkningstiden så bakade jag efterrätten tills imorn. Jag duschade nyss och fick nyss ett jättefint armband av Simon och ett mobilskal jag velat ha! Han är så himla underbar, min fina Simon <3 Nu ska vi kolla på film och mysa hihi, pusshej!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback