Keep it classy

Idag var jag hos Nordis och pysslade massvis, jag har saknat min bebis och så kände jag mig lite skyldig som inte red honom i torsdags när jag var bakis.. Nordis fäller ju som bara den nu också så det tar typ hundra år att borsta honom, så jag, Hanna och Louise stod med varsin vattenskrapa (vet inte om det heter så men skitsamma) och det bara rasa stora tussar om honom! Och det är bara det vita som fäller nu så hans bruna päls är fortfarande fluffig och fin medan den vita ligger platt haha. Han var så himla söt också när jag hade en vattenskrapa i vardera hand och drog med varsin hand på varsin sida om hans hals så la han huvudet på min axel och bara njöt hihi! 
Fast sen när jag skritta igång med Amanda på galoppslingan så fick han värsta rycket och flög åt sidan, och självklart så flög jag av haha!! Men det gick bra med mig, tackar som frågar, och han stod snällt kvar och käka gräs som stack upp ur snön. 
 
Just nu så är jag i hjortkvarn hos Simon och ska spendera helgen här, vi åt nyss hemmagjord pizza och myser vid tvn med godis och jag har en katt i knät som spinner! Simon fick sin lönespec i veckan som han läste nyss så nu är han jätteglad och längtar till tisdag som fan, och så såg jag att han hade fått nåt brev från klarna och jag frågade vad han köpt men det fick jag inte veta och sen sprang han och gömde brevet :( han sa att det kanske, med betoning på kanske, var nåt åt mig, och jag dör av nyfikenhet?!?! 
 
Min finaste. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback