Lev idag

Idag så har det varit som vilken söndag som helst. Jag åkte till stallet och Simon stannade hemma och sov så länge, jag red ut med Lisen och Amanda på en ny runda jag inte ridit förut och det var väldigt kul! Den var otroligt lång och Nordis blev jättesvettig men man märkte att han tyckte det var jättekul för han var jättepigg och bara plöjde hihi. Sen hände de lite saker på hemvägen som inte var så roligt då men det är bra nu i alla fall. 
Kom hem till älsklingen igen och då låg han fortfarande i sängen och hade inte ens ätit frukost haha, så fick leka hemmafru och värma mat honom. Sen la vi oss och mös till en film innan han skulle åka hem och jobba igen, åhh jag längtar redan till nästa helg! Då ska vi vara kattvakt åt min syster och hennes sambo när de är på kryssning och då ska vi spendera helgen där, i deras lilla (stora) hus på vischan hihi. 

Jag har precis kört mina rygg- och magövningar samt squats, jag känner inte av så mycket träningsvärk men de är ändå väldigt jobbiga! Har tagit förebilder på både min kropp och min längd på håret, så i mars tar jag nya och ser jag nån skillnad efter träningen och ricinoljan/hårkomtroll så lägger jag ut bilder här med. Nu ska jag lägga mig och kolla på film och ladda upp inför en ny skolvecka, vi lär höras imorn! Puussss

Från ridturen idag, svettig hästis!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback