Live, Laugh, Love

ÅÅÅÅHH Herreguud vad kul jag hade på studentkryssningen! Bussen avgick kl15.30 i tisdags och festen började redan då, söp enda tills kl11 på morgonen därefter och det var sån fart på alla hela tiden och överallt. Sov kanske 1-2 timmar och sen var det bara på't igen! Slockna på bussen och sen mötte min älskling upp mig i Örebro typ kl21 och gick med mig hem, bästa han<3
I torsdags så spydde jag hela förmiddagen och jag har aldrig haft sån träningsvärk i hela kroppen, jag har nog aldrig sett så många blåmärken på en och samma kropp förut.. Och en mosad näsa och handled har jag med?! Stackars Simon som fick ta hand om mig haha, jag var bakis hela dagen och trodde jag skulle avlida när jag var i stallet förut. Jag var dessutom och fyllde i mina tatueringar efter stallet, och fy satan vad det rann blod.. Aldrig mer tatuera mig på bakfyllan.. Jag tog i alla fall nyss en dusch och nu känner jag mig som en människa igen!
 
Nu ska jag mysa med min älskling, och i helgen ska jag visa hur mycket jag uppskattar att han tog hand om mig när jag var full och bakis, jag ska visa hur mycket jag uppskattar honom överhuvudtaget och allt han gör för mig, för att han älskar mig för den jag är! Min fina, underbara, knäppa, bästa och älskade Simon <3 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback