Love isn't perfect, love is love

Hej! Ledsen för den dåliga uppdateringen men jag har varit så himla trött efter att jag har varit i skolan och stallet så har bara lagt mig i sängen och kollat på film så fort jag kommit hem..

Jag har som sagt bara varit i skolan och stallet den här veckan, jag borde ha pluggat en del när jag varit hemma men har verkligen inte orkat.. Tänkte och ska plugga imorn efter skolan då Jenny ska ta hand om Nordis. Idag så hade jag friluftsdag och jag ansåg att jag lika gärna kunde vara i stallet på förmiddagen istället för att gå promenad i rävgången eller spela curling haha.. Nordis hade värsta vårkänslorna idag, han vägrade skritta och travade istället och när han skulle trava så ville han galoppera osv haha! Så när vi väl var hemma igen så var han lite lockig av svett, min älskade fina piggelin-häst hihi <3 Var en sväng hos systeryster efter det på lunch och så berätta hon lite om katterna (ska ju vara kattvakt i helgen), vad och när de ska äta osv. Nu ska jag kolla på film hihi, pussen! 



Översta bilden är ifrån Maj 2013 och den undre från idag. Ser ni skillnaden?! 
På översta bilden hade han stått i örebro i kanske 2veckor-1månad (ej motionerad) och innan det gått på lösdrift med fri tillgång till mat i 2 år och ej blivit riden. Nu har jag ridit honom i 8-9 månader och han har blvit så fin! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback