Lying is the new truth

Hejsan hoppsan! Ledsen igen för den dåliga uppdateringen men har egentligen inte tid för att blogga, eller ja jag har viktigare saker att prioritera före. 
Helgen spenderade jag med min darling och det finns verkligen ingen bättre än honom, jag älskar honom så sjukt mycket! Igår så lämnade han mig kvar här i örebro helt ensam och då drog jag till stallet, det blev en otroligt mysig ridtur i vårvädret på min älskade hästis. Sen mys till film med godis i min gudomliga säng!! 

Idag har jag varit i skolan men sen inte så mycket mer, jag har letat efter mitt bankkort som jag förmodligen tappa igår när jag tankade för nu är det spårlöst borta. Andra gången den här månaden.. Annars har jag bara legat i sängen och kollat på film och städat lite, som vanligt borde jag ha pluggat. Suck.



 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback