People play games and are full of shit

Hejsan! Uppdateringen är på topp hörde jag hehe.. 
Jag och älskling hade det hur mysigt som helt när vi var kattvakt lör-sön och katterna verkade trivas med oss med, de var jätteskygga i början men fram mot kvällen så kelade de med oss hela tiden hihi. I fredags, på alla hjärtans dag, så stannade jag och Simon bara hemma och mös, han var helt slut efter sina 3 jobbveckor så han däckade flera gånger under kvällen och vid 12 sov jag med. Vi har vaknat kl 10 varje dag sen i lördags och det känns helskumt, men vi har väl vänt rätt på dygnet så det är ju bra! Fick en ros av min finaste och en chokladkaka och av mig fick han 2 par tröjor hihi. 
 
Idag har vi varit i stallet men annars inte så mycket mer, tänkte ta det lugnt och ladda upp inför studentkryssningen imorn!! Jag är skitnervös men samtidigt sjukt taggad, det ska bli så himla kul! Bilder kommer förmodligen ;) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback