Wild love

Alltså det är så typiskt mig att tappa bort bankkortet, andra gången den här månaden dessutom?! Fick i alla fall beställa ett nytt igår så det nya kommer väl snart förhoppningsvis.. Vill äta mat på mcdonalds!! 
 
Det har varit en rätt skön dag idag, först fordonslektion kl8-12 och slutade efter det as usual på onsdagar. Inte för att jag gjorde så mycket som var fordonsrelaterat på lektionen men vi snackade studentmössor och studentflak så lite nytta har vi gjort hehe! For iväg till stallet efter det men Nordis fick vila idag, jag tränade mig själv med att vända på hans bädd istället och jag säger bara PUST. Imorn kör vi på fordonslektion igen på förmiddagen och avslutar med idrott, sen flyttar jag hem till far min igen efter en månad hos mammi. På fredag kommer min älskling till mig igen äntligen och på lördag ska jag och pappa bli firade av släkten, bästa gubbskrutten fyller 49 år imorn! På kvällen sen bär det förmodligen av ut på äventyr, jag har ju trots allt en del alkohol kvar sen studentkryssningen ;) Nä nu ska jag fortsätta plugga bajsengelska, vi ses när vi hörs.. PUSSSENN
 
Dagens citat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback