10 Sanningar

~ Jag har noll koll på min mens, mest pga för att jag har p-stav så mensen kommer lite när den vill haha.
 
~ Jag har ca 2-8 läsare varje dag hahahaha..
 
~ Jag älskar komedier och action-filmer.
 
~ 30 dagar tills jag fyller 19 wihoo.
 
~ Jag tappar saker jämt, helt otroligt hur klantig jag är.
 
~ Fick en Iphone 5s i julklapp och en dator i julklapp och födelsedagspresent, världens bästa föräldrar!
 
~ Jag ska bli rödhårig till våren och studenten, ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD.
 
~ Sist jag var full och hade riktigt kul var så länge sen att jag inte ens minns det, eller så var jag bara för full.
 
~ Jag har 3 tatueringar och på tisdag ska jag plåga mina lår för en fjärde!
 
~ Personen jag hatar mest är den jag själv är mest lik, vilket är äckligt störande. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback