18 Januari

Hejsan! Kan inte fatta att jag överlevde influensan, från att ha halsont och hosta till förbannelse med påfyllning av feber och huvudsmärta, och inte tala om frossan jag haft om nätterna.. Fyfarao säger jag bara! Men som grädden på moset så har jag fått lunginflammation också. Jag vaknade flera gånger inatt av att så fort jag andades eller överhuvudtaget rörde mig så fick jag otroliga smärtor vid revbenen på höger sida, det gjorde så himla ont att jag kved och Simon blev sur på mig haha. När jag vaknade imorse var det ännu värre, lyckades sätta mig upp men vågade knappt andas, det gjorde så himla ont. Så ringde till sjukhuset och de fixade en tid åt mig på vårdcentralen och nu knaprar jag antibiotika i 1 vecka och sen om jag inte är bättre så måste jag in och röntgas. Livet leker. 
 
Nog om det dåliga! Jag har inget bra att berätta däremot heller men kan säga att jag mot min hälsa måste iväg till stallet vid 9 och ta hand om min häst som knappt känns som min längre.. Jag har bara tagit hand om honom och ridit honom 1 gång den här veckan! :( Men är man döende så är man (känns i alla fall som det). 
 
Ett år gammal bild. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback