2014

Hej där! Här sitter jag och inviger min nya dator på det nya året, sjuukt ovant med en hp som har windows 8 och alla nya konstiga finesser.. Tror jag blir tokig på den snart haha! Nu sitter jag med Simon i min säng och slöar, vi har varit hos mormor och ätit mat med släkten från skåne, väldigt mätta och belåtna!
 
På nyår så gjorde vi inget jättemärkvärdigt, var hos Simons bror och åt mat, drack lite och sköt lite raketer vid 12-slaget! Igår och idag har jag varit i stallet som vanligt, fast igår var jag där väääldigt sent (kl21) och Simon och hans lillebror var med och hjälpte mig så det skulle gå lite fortare. De promenerade med mig sen i mörkret när jag red ut en sväng, jag är ju sjukt mörkrädd och Nordis som ser så dåligt så det var skönt med sällskap! Sen sov de båda hos mig och idag var de och badade på Gustavsvik när jag var i stallet.
 
Nu ska vi mysa med film och försöka äta upp allt godis jag fått i julklapp, för sen är det slut med godis, skräpmat och läsk! Tyckte det är dags att ta tag i vad jag äter så det fick bli mitt nyårslöfte, men det finns undantag; när jag dricker (vilket jag typ aldrig gör längre) eller kör fylletaxi så får jag köpa skräpmat, och intag av läsk och godis endast när jag och Simon har myskväll! 
 
Nyårspuss med min älskling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback