Challenge

Dag 1- Bild på mig själv + 10 fakta.
Dag 2- Någonstans jag vill åka.
Dag 3- En osminkad och en sminkad bild.
Dag 4- Bästa dagen på hela året.
Dag 5- Ett plagg jag inte klarar mig utan.
Dag 6- Mina rädslor.
Dag 7- Berätta om min familj.
Dag 8- Någonting som gör mig glad.
Dag 9- Ett bra minne.
Dag 10- En vän jag inte klarar mig utan.
Dag 11- En rolig resa jag varit på.
Dag 12- En person jag skulle vilja byta liv med i 1 dag och varför.
Dag 13- Vad jag själv skulle vilja ändra med mitt utseende.
Dag 14- Hur jag är som person.
Dag 15- Någonting som ändrat mig som person.
Dag 16- Saker jag gör varje dag.
Dag 17- Saker som irriterar mig.
Dag 18- 1 person jag litar på.
Dag 19- Vad jag vill med min framtid.
Dag 20- Det bästa jag vet.
 
Tänkte köra på en sån här grej, vad man nu ska kalla det.. Det är ju så tråkigt och skriva "hej, idag har jag gjort det och det, blablabla osv, hejdå", det är som att skriva samma inlägg om och om igen varje dag haha. Jag vill skriva nåt intressant och jag har så dålig fantasi när det kommer till att blogga så det här är väl en bra början! 
 
Hihi fina tjejen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback