Dag 1 ~ Bild på mig själv + 10 fakta

 
1. Jag är helt frisk i kropp och knopp! Även om jag verkar lite knäpp hehe. 
 
2. Jag är blond egentligen och har inte längre hår än till skuldrorna. Mitt hår nådde ner till rumpan i 4an och sen bestämde jag mig för att klippa av allt! Idioti. Sen har jag varit på god väg 2 gånger nu att få långt hår, en gång i 8an och senast förra våren, men som vanligt så blir det slitet och måste klippas av.
 
3. Jag använder linser, ser inte ett skit utan haha.
 
4. Jag är otroligt liten, 161cm lång och väger 62kg, har storlek 36 på skor och typ XS-S på alla kläder. Ändå är jag inte så där otroligt smal (typ anorexi) jag har kurvor, det lilla extra och är hur glad som helst över det! 
 
5. Jag har inte såna där läskiga humörsvängninar som en del tjejer kan ha, men jag kan bli sur för vissa skitsaker eller få till den där dryga attityden utan att jag tänker på det och jag hatar den delen av mig.
 
6. När jag har mens så är jag inte sugen på mat, godis eller något, knappt så att jag ens har livslust. Ligger bara i sängen och kollar film, snapchatar lite och smsar med Simon, ja mer spännande än så är det inte.
 
7. Jag har planerat hela min framtid, jag vet exakt hur jag vill att den ska bli och det ser ut att bli så med!
 
8. Jag har varit otrogen mot min partner, nu pratar jag inte om Simon utan andra partners jag haft. När jag började skaffa förhållanden så var jag oftast den som blev sårad, bedragen och lekt med. Men sen var jag otrogen mot en kille och sen mot en annan som jag kommit på nu i efter hand. Mot den ena så låg jag med nån annan, och de är ganska självklart, men att bada jaccuzzi, kolla på film tillsammans och sova hos nån, även fast man inte håller på med den så är det också otrohet enligt mig. Jag skulle bli jätteledsen om Simon gjorde så mot mig. Jag skulle aldrig kunna göra så mot honom, han är mannen i mitt liv, min kärlek! 
 
9. Av alla personer jag känner så är det den jag hatar mest jag själv är mest lik.
 
10. Jag älskar choklad! i alla fall när jag inte har mens, mörk som vit, marabou som lindts, alla är gudomliga!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback