Dag 7 ~ Berätta om min familj.

Till grunden består min familj av min mamma Jeanette, pappa Stefan och storasyster Rebecca. Mina föräldrar är skillda, min mamma bor i stan tillsammans med mig och hennes gubbe och jag bor även hos min pappa i solhaga. Jag har 3 äldre låtsassyskon och en yngre låtsassyster, de 3 äldre fick jag på köpet när mamma förlovade sig med Perra och den yngre när pappa förlovade sig med Ullis. Min äkta storasyster flyttade hemifrån för mer än ett år sen tillsammans med hennes pojkvän, det enda positiva med det var att jag fick dubbelt så stort rum hos pappa hehe. 
 
Mina föräldrar gick isär när jag var 2 år så jag har inget minne av hur det var när de var tillsammans. Så hela mitt liv har jag i stort sett flyttat mellan 2 familjer varje vecka. Jag tycker inte det är dåligt men när jag var mindre var det ändå konstigt med tanke på att alla mina kompisars föräldrar var tillsammans, bodde i hus och kunde ha en studsmatta på tomten medan jag bott i lägenhet i hela mitt liv. Men skulle inte vilja att de var tillsammans nu för mitt liv är perfekt som det är!
 
Hittade ingen bild på hela min familj men hittade den här som är tagen när min storasyster fyllde 20år 2012! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback