Demons

Visst blev min tatuering snygg?! Jag är sååå sjukt nöjd! Men fyfan vad jobbigt allt är, kan inte ha jeans, kan inte rida, kan knappt gå, kan ingenting.. Haha blev just en latmask. Anyway, nu är det dags att ta tag i det sista i skolan, känner att jag måste klara engelskan och göra nationella proven, men har typ 3 grejer kvar att göra innan dess. Fordon, idrott, religion, naturkunskap är lugnt än så länge, haha gud så få ämnen jag har egentligen? Men allt annat flyter på finfint, hästen har en/två medryttare, jag har min bästiga pojkvän, världens bästa familj och min kropp fylls på med mer och mer art! Lycka!
 
- Det är sjukt vad jag är trött på skolan, det är ännu sjukare hur otroligt mycket jag längtar till studenten så att jag äntligen kan börja jobba, flytta hemifrån och allt det där! Vill. Inte. Göra. En. Enda. BAJS. Uppgift. Till. GE MIG PRAKTIK RESTEN AV TERMINEN TACK!! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback