Don't be sorry

Hej, jag blev nyss klar med min 7-sidiga uppsats på engelska om en händelse på 1700-talet och kan inte förklara med ord hur skönt det var att bli klar!! Nu har jag bara 3 prov nästa vecka och 3 uppgifter kvar i engelskan.. Jobbigt att gå i trean och snart ta studenten!
 
Ligger nu i sängen i alla fall och redo för att sova, inte för att jag är ett dugg trött eller så men ska väl sätta på en tråkig film haha. Imorn hade jag tänkt att jag skulle upp tidigt för att komma iväg till stallet innan skolan, börjar ju halv 1 men vi får se hur det blir med det! Resten av veckan ser lugn ut, stallet hit och skolan dit. Men på fredag är jag ledig igen och i helgen är jag hästfri så ska spendera varje minut med babe! Fast det blir ingen sovmorgon på fredag ändå, ska på rättegång.. Pussen
 
Saknar mitt hår.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback