Don't ever stop dreaming

Enda sedan jag började blogga oftare och mer regelbundet har jag fått en del fina kommentarer, man blir så glad!!
 
Stannade hemma idag med för jag är knappast på bättringsvägen, enda som blivit bra är att febern har gått ner någorlunda.. Åkte till stallet kl13 och kom hem 17, normalt brukar det ta kanske 2,5 timme för mig i stallet men inte idag inte. Känns som att jag aldrig kommer bli frisk, skönt är i alla fall att Sofia har Nordman torsdag och fredag så jag får tid att återhämta mig. Planerar att åka till älsklingen imorn för han fick inte komma till mig idag för pappa pga att jag är sjuk :( Egentligen borde jag bara stanna hemma i sängen och ge sjutton i stallet, åka till älskling eller gå ut överhuvudtaget men sist jag var sjuk (typ 39 graders feber när jag normalt har 36) så åkte jag till honom och blev frisk dagen efter!! Hoppas jag är frisk till helgen i alla fall.
 
Imorn kl10 ska jag på mina älskade gammelmormors begravning, det känns i hela kroppen att det är en betydelsefull person som saknas här på jorden.. Vila i frid fina du, vi ses snart igen! <3
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback