Favorit i repris

1. Ditt fullständiga namn? - Ann Eva Ronja Blomqvist Norling
2. Korrekt ålder? - 19 år om 26 dagar
3. Längd? - 160cm
4. Vikt? - ca 60 kg 
5. Smeknamn? - ronji, röven, rövja  
6. Vart bor du? - mitt i stan och solhaga
7. Vad gör du på fritiden? - stallet, umgås med pojkvän, vänner och bloggar 
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - kort, mörkhårig, ler ofta, blyg men glad 
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - jag vet ärligt inte 
10. Vad är du mest nöjd med? - min längd typ
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - osäker men visar det inte
12. Vad vill du jobba som äldre? - bilar, maskiner, lastbilar, djur
13. Hårfärg? - svart men blond egentligen
14. Ögonfärg? - blå 
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - inget jag kommer på
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - när jag är på rätt humör 
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - ibland hela tiden, ibland inte alls
18. Är det någonting du inte kan strunta i att fixa dig med? -
19. Någon vana? - tror inte de haha
20. Lyckotal? - venne 
21. Vad heter din bästa vän? - tova, och stallbrudarna!
22. Hur många nära vänner har du? - vet inte, har typ bara bekanta eller nära vänner
23. Anser du att du är ''populär'' i ditt område? - nja
24. Vet många personer vem du är? - no idea
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - haha jag vet inte, kanske?
26. När var du senast med någon kompis? - idag
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nepp 
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - kommer inte ihåg
29. Vem sov senast hos dig? - simon
30. Vill du ha ett förhållande? - ja
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - äldre 
32. Är du kär? - som in i bomben
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - ja 
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - ja
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - så långt som möjligt 
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - det gör väl alla men blir man kär så blir allt vackert med personen
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - det handlar inte om att våga, utan att mena det
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - ja
39. I din klass? - BIG NOO
40. Har du kramat motsatta könet? - ja
41. Har du någon gång bara velat gå fram och krama någon? - ja
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - ja
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - ja
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - ja
45. Har du pussat den du tycker om? - ja
46. Har du pussat någon inför folk? - ja
47. Kysst någon inför folk? - ja
48. Hånglat inför folk? - ja
49. Vem var ditt första hångel? - felix heter han
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - 2 som högst tror jag
51. Vem är ditt bästa strul? - oj det vettesjutton
52. Och vem är ditt senaste? - simon 
53. Ditt snyggaste hångel? - simon hihi
54. Skäms du över att hångla inför folk? - nej
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - hehe ja
56. Haft sex överhuvudtaget? - ja
57. Hur gammal var du första gången? - 14 år
58. Hur gammal vill du vara första gången? - jag vill vara redo och det har inget med åldern att göra
59. Blivit dumpad efter sex? - ja många många gånger
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - ja
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - endast hångel
62: Har du någon fobi? - typ hår å kryp i mat
63. Har du någon allergi? - ja pollen å päls
64. Vad tänker du på innan du somnar? - allt mellan himmel å jord
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - klädstil kanske

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!:
66. Vad tycker du bäst om att höra, att du är snygg eller att någon tycker om dig? - att någon tycker om mig
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - båda
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - båda har ju lika stor betydelse för mig men på olika sätt, jag sviker aldrig en vän och min pojkvän kommer förmodligen inte göra slut med mig om jag väljer min bästa vän i en situation (beroende på vilken)
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - när jag är singel: ofta, annars nästan aldrig 

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!:
70. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig?
71. Vad kommer först, tjejen eller träningen?
72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat?
73. Runkar du
regelbundet?

FORTSÄTTNING
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - hade jag känt att jag verkligen vill ha sex om jag var 13- så hade jag ju haft det, 40+ å oskuld låter lite som en gammal tradition å de är ju ändå 2014 nu haha
75. Vänskap eller förhållande? - vänskap
76. Snyggaste respektive fulaste killen/tjejen i stan med sämst respektive finast personlighet? - oj det vet inte jag
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - naket
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 7, bästa tiden 
80. Skulle du kunna byta liv med någon? - nej faktiskt inte
81. Om du var tvungen, i så fall vem då? - en kändis, iaf för en kort period
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - allt man inte kan göra som girl 
83. Skulle du kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - nej
84. Skulle du kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - beror på vad för sex
85. Skulle du kunna sova ute på vintern? - ishotell ;)
86. Skulle du kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - typ usa, florida, kalifornien
87. Skulle du kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - aldrig
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - nja
89. Vad klär du dig i oftast? - det jag tycker är skönt/fint
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - inte till skolan kanske
91. Klär du dig dyrt? - haha nepp
92. Vad kör du på? - det bästa
Har du de senaste 48 timmarna:
93. Pussat någon? - ja
94. Haft sex? - ja
95. Fått en kram av en helt okänd? - nej
96. Ringt någon? - ja
97. Blivit uppringd? - ja 
98. Funnit kärleken? - gjorde jag för mer än 6 månader sen
99. Kollat på google? - ja
100. Hur lång tid tog detta? - tog inte tid haha

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback