Feelin' my way through the darkness

Hela kvällen har jag i princip spenderat med huvudet nere i tidningar, jag fick 6 månaders prenumeration på SOLO i julklapp av min låtsasmorfar och kan redan efter första numret säga att jag älskar den!! Det fanns så mycket inspiration, såsom mode, relationer, träning osv, som gjorde att jag fick värsta rycket så jag körde ett träningspass så här på kvällen. En minut planka, 50 squats och 20 såna där man tar ett stort kliv och ner med ena knäet i backen och vice versa. Det tog inte ens 10 min! Jag är lite stolt ändå, för fyfan vad dålig form jag är i, jag blev liksom varm och andfådd av bara det haha! Det trodde jag inte ens själv, med tanke på att jag motionerar varje dag med hästen.
 
Det fanns mycket mat- och träningstips och inget av det är svårt att göra hemma, så nu har jag bestämt mig: jag ska börja göra övningar hemma, typ som de jag gjorde ikväll då! Ingen idé att säga "jag kan göra det imorn, jag börjar nästa vecka, startar när snön är borta" osv, man kommer aldrig igång om man inte börjar nu. Många ursäkter har jag kommit på och kommit undan med och sen gav jag upp tanken på träning, men vem vill inte ha den där kroppen? Jag vill ha den så jag börjar nu!
Mitt mål: Definera musklerna och "tajta" upp kroppen. 
Kom igång och kör på ni med!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback