It's only the beginning

Hejhej! Har ni haft ett bra jullov hittills? 
 
Det har jag, är väldigt nöjd med alla julklappar och vilka jag spenderat mitt lov med (som iofs bara är Simon och familjen typ)! Men jag har inga julklappspengar kvar hehe, inte heller av studiebidraget.. Okej jo, jag har pengar kvar och lite presentkort som jag har tänkt att tatuera mig för och spendera på marieberg, men annars är jag pank. Spenderade en del money på mellandagsrean, köpte lite bildelar till bilen och köpte Simons födelsedagspresent idag, han fyller ju 20 år den 21a!! 
 
Jag ser inte fram emot att börja skolan, men på ett sätt gör jag det, TAR JU FÖR SJUTTON STUDENTEN!! Annars skulle jag vilja ha lov ett tag till, typ tills det är dags för studentkryssningen, den 18 februari så far vi ut på havet ;) Sen får det vara sportlov, påsklov och massa röda och studiedagar, sen kan studenten och sommaren komma! (Vilket är fredag den 13de juni haha)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback