Let it go

Idag rörde jag mig till skolan men det visade sig att vi skulle vara i nån moské på religionen och åt helvete med de tyckte jag, så åkte till stallet och fixade lite sen tillbaka till skolan och ha naturkunskap. Nu är jag i alla fall äntligen hemma och nu ska jag mysa, måste egentligen plugga men tappade sugen direkt när jag kom hem. Måste finna motiviationen nånstans, kanske att jag vill ta studenten kanske?? Äsch vi får väl se hur det blir med plugget, måste i alla fall bli klar med engelska uppgifterna innan vecka 12. Suck. 
 
Jag längtar så till helgen, ska få träffa älskling igen som åkte hem igår och då ska vi dessutom fira honom, han fyller faktiskt 20 år idag!! Grattis älskling<3 Tror han kommer bli jätteglad för sin present från mig och min familj hihi. Men nu ska jag försöka värma upp min frusna kropp och kolla på film, sen kanske det blir lite plugg. Pussen
 
Också en bild från vintern 2013. Vill pierca dermal anchor igen (pärlan jag har i halsgropen typ).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback