She talks about him like he puts stars in the sky

Hej, ledsen för den dåliga uppdateringen! Igår och idag har jag stannat hemma ifrån skolan för att jag har blivit jättesjuk, har fått hostan från helvetet med halsont på köpet. Jag tänkte värma en mugg med oboy och sen fara vidare mot stallet, har inget annat val direkt.. Efter tänkte jag plugga lite engelska eftersom jag inte fick det gjort igår, måste göra klart det innan vecka 12 då jag går ut på praktik i 4 veckor. Sen är det inte många veckor kvar! Och den 31 maj har jag bokat tid hos rapunzelofsweden för lite förändring! 
 
Imorn kommer min älskling och stannar hos mig hela helgen, kanske inte blir så mycket update då!
 
 
 


Fin blogg ;*

Svar: Åh tack! :D
Ronja Blomqvist

2014-01-14 | 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback