Svarta duvor och vissna liljor

Hejsan, jag var nyss på jättebra humör men för världens minsta skitsak blev jag nu på bajsdåligt humör och vill bara lägga mig och gråta i sängen under täcket och kolla på film.. Typiskt. 
 
Idag har jag varit i skolan mellan 8-17, sen åkte jag direkt till stallet och kom hem strax efter 9. Även om det har varit världens längsta dag har den varit bra, ingen otur eller klantighet, allting har bara flytit på men så klart ska det vara nåt som får en att bli besviken och sårad. Alltid är det nåt, är så sjukt trött på det. Ska lägga mig i sängen och ta hand om mina färska tattoos och försöka bli på bättre humör, det är ändå fredag imorn. Skönt med helg, och på söndag blir det jobb för hela slanten! Cash is king! Godnatt och ha en bra helg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback