You're gonna miss me when I'm gone

Jag är på jättebra humör idag! Det var jag igår med, vet inte om det beror på att jag faktiskt åstadkommit lite good stuff den här veckan och är lite småstolt över mig själv? Jag har fortfarande grym träningsvärk och jag har inte kört dagens pass än.. Haha anyway, idag har jag spenderat hela dagen i verkstaden och pysslat med min skrothög som faktiskt liknar en bil igen nu. Äntligen fått den nya kofångaren ur bilen och den sitter nu monterad samt nytt baklyse och fixat strålkastarna någorlunda bra men måste förmodligen köpa nya.. Känns skönt i alla fall att kunna checka av den punkten! Nu ska jag bara städa bilen haha..
 
Jag har precis kommit ut ur duschen med nyfärgat hår, har en så pass snäll syster som hjälpte mig att färga! Har inte tvättat håret på en vecka så kände att det var dags haha och skönt med lite uppfräschning. Jag var hästfri idag så har satsat på att ta det lite lugnt för imorn har jag en lååång och jobbig dag framför mig.. Är kallad till rättegång imorn kl8 som målsägande och det blir min första rättegång så det kommer nog blir rätt jobbigt..
Efter det har jag tänkt att jag ska iväg och prova studentmössa, jag satt igår och provdesignade min studentmössa på abcgruppen.se och blev jättetaggad på studenten så måste bara pröva ut storlek så att jag kan beställa! Sen så klart vidare till stallet och ta hand om min favorit, sen får jag äntligen träffa min älskling som också är ledig imorn och det kommer bli så skönt efter denna långa vecka och den långa dagen imorn. Som jag längtat! PUSSSS
 
Innan olyckan.
 
Efter olyckan.
 
Efter reperation. (Ej nytvättad som bilderna ovan)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback