Black and White

Äntligen hemma efter en rolig helg!
I lördags så börjar dagen med stallet, sen åkte min bebisbil ifrån mig för gott och då åkte vi ut mot sommarstugan. Käkade grillat med potatisgratäng och fiskade på kvällen med deg(?!), vi fick upp 12(?!) mörtar! Dom fick mamma till att fiska sina kräftor som det snart är dags för. Igår så färgade och slingade jag Simons hår då han inte kunde låta bli att pröva min färgbomb för några dagar sen hahah.. Vid 5-tiden kom syrran med hennes pojkvän, morfar och Lill och som vanligt levererar mamma med maten! Vid 7 åkte jag och Simon till stallet och därefter hem till honom, vi hade söndagsmys med godis och film hihi.
 
Nu har jag precis duschat, kände att det behövdes efter dagens väder! Jag var med Simon och jobbade en stund på eftermiddagen och sen följde vi med hans bror och köpte båt, sen har jag bara varit i stallet och pysslat och ridit ponnyskrutten, snacka om att han är pigg och framåt när jag rider! Känns som  att jag rider en islandshäst som töltar, lika fort går det också haha. 
 
Imorn ska jag gå upp tidigt, ska söka jobb hela dagen! Min låtsaspappa har redan sökt två jobb åt mig men vi får se hur det går med det. Sen bär det av till stallet som vanligt, det är äntligen lite roligt att åka dit igen efter nästan 2 månaders pyssel endast men det är ju mysigt det med! Nu ska jag kolla över mitt CV en sista gång, sen ska det skrivas ut.. Håll tummarna för mig imorn! Puss.
 
PS, jag har världens bästa pojkvän med som lånar ut sin bil till mig nu när jag är utan.. :(
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback