Break free

Hej igen! Sitter just nu och funderar på vart jag ska åka och söka jobb imorn..? För idag så sökte jag endast på nätet, hade tänkt att söka det jag hitta där och sen åka ut till affärer osv men det fanns så himla mycket som jag kunnat söka så blev inte klar förrän kl6 ikväll haha! Sökte allt från hotelljobb, butiksjobb till lagerjobb och bilmekaniker och massvis med annat.. Letar ju bil med, har blivit lite småförälskad i en röd passat -01 :$ Men jaa, idag har jag bara sökt massvis med jobb, kollat bilar och varit i stallet en stund. 
 
Jag har bestämt mig för att hålla igång bloggen lite under tiden jag söker jobb osv, för då kan jag följa min egen utveckling och aktivitet i jobbsökandet! Behöver det då man lätt tappar sugen att söka, en knuff i baken blir det. Så det kommer vara mycket stall- och jobbinlägg framöver! Tips på vart jag kan åka imorn och leta jobb? :*
 
Har lärt honom att pussas hihi <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback