Happiness

Åååhhhh jag är så glad!! Veckan börjar med att mitt nya löshår äntligen kommit, sen har jag fått en köpare på min bajsbil och idag blev Nordis friskförklarad!! Hittade dessutom en tia utanför Evidensia :D L Y C K A !
 
Så just nu ligger jag bara här och tar det lugnt, njuter av min tursamma vecka och inväntar Simon! Jag ska snart gå ut och städa bilen lite, plocka ur alla mina grejer och sen när Simon kommit ska vi dra och käka subway. I helgen har vi lägenheten för oss själva så vi ska förmodligen bara mysa som fan hihi. 
Imorn så kommer jag säga hejdå till min bebisbil för gott och sen åka till min ponnyskrutt och tröstas.. Senare bär det av till sommarstugan, ska umgås och grilla med familjen och på söndag kommer morfar och Lill till oss från skåneland, tror det här kommer bli en bra helg!
Puss på er!
 
 Min finaste <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback