Success

Hej på er! Det har blivit mycket bilder på sistonde, men det kanske inte gör något? :)
Kom i alla fall hem från västkusten i lördags och åkte direkt till stallet för jag hade tre hästar att ta hand om! Mocka och göra mat åt Burton, Marwin och Nordis, sen rida både Marw och Burt. Det gick väldigt bra, kul att få rida lite igen och träningsvärken infinner sig! Tyvärr missade jag och Simon Car and Bike-meet i Askersund men får bli till nästa år istället. Igår så vaknade vi väldigt sent och vi drog direkt till PizzaHut för födelsedagsfirande! Sen bar det av till stallet, skrittade barbacka både Marw och Burt ner till vattnet och tillbaka och idag ska jag bara rida Burton. Vet inte vad jag ska hitta på dock men det får vi se! Pussen
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback