Born in Paradise

Hejsan, som den arbetslösa studenten jag är så spenderar jag mina dagar mestadels i stallet och tar hand om min halta ponnyskrutt! Jag tar även en PW varje dag på minst 5km, förra veckan gick jag sammanlagt 2 mil och bara igår och idag har jag gått 1 mil. Go me! 
Imorn så ska jag upp halv 7 och släppa ut hästar, ta hand om min häst och mocka osv och sen ska jag lämna in min iphone så att min skärm blir utbytt för jag står inte ut med sprickan längre haha! Vid 12 ska jag till stallet jag var i i måndags igen, ska hjälpa en tjej med hennes ponny på 8 år då hon är sjuk och hon behöver vila så jag ska rida honom 2-3 gånger i veckan. Jag provred honom i måndags men i endast skritt för han är under igångsättning, jag jobbade honom lite smått i paddocken och han är verkligen en go liten D-ponny! Så imorn ska vi rida ut en liten sväng, och efter ridturen ska jag tillbaka till min tjockis och duscha honom för på torsdag ska vi till ATG som sagt så då måste han vara ren, min lilla lortgris. Nu ska jag försöka sova, lär inte bli lätt då jag vaknade 1 idag.. Hehe godnatt! 
 
De två översta kissebebisarna är 6 veckor gamla och den svarta är 4 veckor, så bedårande söta!!
Den svarta är ännu inte såld så passa på!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback